Pim Hillaert

Pim Hillaert

Meer omzet uit je website?

Plan een telefonische kennismaking in om te bekijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen

Vaak wanneer wij met klanten zitten hebben wij het over Google Ads of facebook Ads. Het woord CPC komt dan vaak om de hoek kijken. CPC staat voor Cost Per Click. Kost gezegd CPC. Bijna altijd wanneer je het hebt over adverteren komt CPC naar voren. 9/10 keer gebruik je namelijk CPC voor je advertenties. Elke keer wanneer een persoon klikt op jouw advertentie betaal je een x bedrag. Dit bedrag is gebaseerd op de hoeveelheid vraag en concurrentie er is.

Hoe wordt bepaald welke CPC je betaalt?

De CPC wordt voornamelijk bepaald door de hoeveelheid concurrentie en de hoeveelheid vraag die er is. Binnen de meeste advertentie platformen wordt er een bieding gehouden. Dit gebeurd in nanoseconden. Enorm snel. Degene die het meeste biedt heeft een grotere kans om boven aan te staan. Daarnaast wordt er voor ook gekeken naar de kwaliteit. De kwaliteit van je Ads account, je website en je CTR. Hoe beter jij bent hoe goedkoper de CPC wordt. Daarnaast kun je vaak handmatig ook een CPC instellen. Hiervoor kan jouw accountmanager een eerste advies doen. Hij of zij kijkt naar de gemiddelde CPC, concurrenten en bepaalt in overleg een tactiek. Zo kan het voor sommige accounts slim zijn om boven aan te staan, terwijl andere accounts juist een twee of drie positie nodig hebben.

Naast SEA kunnen wij je ook helpen met SEO of social media. Benieuwd naar de mogelijkheden die wij hebben? Bespreek dan snel de mogelijkheden.

Onze klanten

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Wij helpen jou graag het beste van je bedrijf te maken. Wil jij je SEO uitbesteden door een bureau dat al sinds 2014 ervaring heeft met SEO? Neem dan contact met ons op.

Wat vinden klanten van ons?

small_c_popup.png

Gratis 0-meting?

Vul hieronder je gegevens in en wij contacten je zo snel mogelijk