SEO

Organisch vindbaar worden en vertrouwen wekken

SEO

Stel je voor: Je hebt een website of webshop. Helaas wordt jouw product of dienst nog niet gevonden in Google. Zoals je kunt begrijpen is het best moeilijk om zo nieuwe klanten te krijgen. Daarom raden wij vaak aan om een SEO traject te starten. Hierin beginnen wij met een zoekwoord analyse en een 0-meting. Tijdens de zoekwoordanalyse vinden wij zoektermen waar jouw doelgroep op zoekt! Bij de 0-meting zien wij hoe jouw website, ranking en concurrenten het doen op deze zoekwoorden. Hierna gaan wij voor je aan de slag. Door uitstekende content, geweldige links en de goede techniek van je website goed te houden! Een perfecte match tussen deze drie onderdelen en je zult gaan stijgen in de rankings.

Welke pakketten hebben wij?

SEO
Basispakket

150,-
  • Zoekwoord onderzoek
  • 0-meting
  • 10 Kwalitatieve backlinks
  • Maandelijkse rapportage
  • Maandelijks opzegbaar
  • Lokale SEO
  • 1 Externe blog
  • 1 Zoekwoord

SEO
Medium pakket

300,-
  • Zoekwoord onderzoek
  • 0-meting + concurrentieanalyse
  • 20 Kwalitatieve backlinks
  • Maandelijkse rapportage
  • Maandelijks opzegbaar
  • Lokale SEO
  • 3 Externe blogs
  • 3 Zoekwoorden
  • On-page optimalisatie
Populair

SEO
Pro pakket

525,-
  • Zoekwoordonderzoek
  • 0-meting + concurrentieanalyse
  • 40 Kwalitatieve backlinks
  • Maandelijkse rapportage
  • Maandelijks opzegbaar
  • Lokale SEO
  • 5 Externe blogs
  • 5 Zoekwoorden
  • On-page optimalisatie
  • Nationale SEO

Basispakket

Wanneer je net begonnen bent en je toch wilt beginnen met SEO uitbesteden is het slim om te beginnen met het budgetpakket. Wanneer je ziet dat het werkt kun je namelijk altijd nog opschalen. In dit pakket doen wij een 0-meting, zoekwoordonderzoek en beginnen wij met linkbuilding. Ook zit er een stukje content creatie bij. Wil je beginnen met groeien? Dan is het basispakket goed om mee te beginnen. Ga je zelf de content en techniek oppakken? Neem dan eens een kijkje naar onze linkbuilding pakketten

Medium pakket 

Wanneer je jouw organische groei wilt stimuleren is het goed om dit SEO pakket te kiezen. Met de hoeveelheid backlinks en blogs ben je er zeker van dat je relatief snel gaat groeien. Daarnaast zit er ook landingsapagina optimalisatie bij. Dit zorgt ervoor dat jouw pagina’s meer conversies behalen en er dus meer omzet komt. Ook kijken wij mee naar de techniek. Eventueel kunnen wij onze verbeterpunten zelf toepassen of aan de webbouwer doorgeven. Dit SEO pakket is uitermate geschikt voor bedrijven die naast SEO ook op SEA, of social media willen inzetten. Wil jij je SEO uitbesteden? Neem dan contact met ons op!

Pro pakket 

Wil jij jouw website of webshop de ultieme boost geven? Dan is dit SEO pakket voor jou. Hierbij pakken wij jouw website goed aan en zorgen wij ervoor dat hij beter wordt dan die van je concurrent. Zowel technisch als met content en via linkbuilding. Dit SEO pakket is zeer geschikt voor webshops die niet meer de hoge klikprijs van Google willen betalen, of juist veel langdurig verkeer willen krijgen. Met dit SEO pakket ga je snel verschil zien. De vele kwalitatieve links die je er bij krijgt in combinatie met goede content zorgt ervoor dat jouw website stijgt. Daarnaast wordt de technische staat van jouw website + conversie optimalisatie doorgevoerd. Denk hierbij aan A/B testen van de website als de website technisch in orde is en conversie optimalisatie doorvoeren vanuit de A/B testen. De beste mogelijkheid om je SEO uit te besteden dus!

Onze SEO klanten

Wat is SEO?

SEO is een afkorting van de Engelse term Search Engine Optimalisation. Wat in het Nederlands betekend zoekmachine optimalisatie. Ofwel, SEO. Met SEO zorgen wij ervoor dat jouw website beter presteert dan die van jouw concurrent. Doordat jouw website beter wordt, zorgt Google ervoor dat jouw website beter rankt en er dus meer verkeer binnenkomt. Eigenlijk is SEO een groot bordspel dat je speelt met duizenden concurrenten. Degene die de meeste punten heeft wint. Tijdens dit spel kun je helaas ook minpunten krijgen waardoor je daalt. Een goede SEO partij die weet wat er veranderd, wat belangrijk is en welke punten ervoor zorgen dat je stijgt is dus erg belangrijk! Wanneer je in zee gaat met een slecht SEO bedrijf, kan het dus zomaar zijn dat je niet stijgt maar juist daalt. Kies daarom voor Start Marketing. Onze SEO specialist houdt elke dag de nieuwste trends, tips en nieuws uit SEO land in de gaten. Hierdoor weet je zeker dat wanneer er een update van Google komt wij hier goed op inspelen. Daarnaast kun je dagelijks jouw ranking zien dankzij onze transparante dienstverlening. Doen wij het toch niet zo goed als wij zeggen? Dan kun je maandelijks opzeggen en zit je nergens aan vast. Dat is de flexibelheid die je van ons mag verwachten.

Waarom SEO uitbesteden?

Zoals je wellicht al gelezen hebt is SEO een intensief traject. Veel zaken kun je niet automatiseren en moeten dus handmatig gedaan worden. Doordat dit vaak veel werk is wordt SEO meestal al snel uitbesteed. Daarnaast houden wij in onze eigen tijd de laatste updates in de gaten waardoor jij dit niet hoeft te doen. Wij spelen hier dan snel op in en zorgen dat jij hier zo min mogelijk last van hebt. Wanneer jij zelf alle nieuws in de gaten moet houden, je website technnisch in orde moet houden, maandelijks of wekelijks nieuwe content moet plaatsen en dan ook nog een moet focussen op linkbuilding kan dit snel te veel tijd in beslag nemen. Jij wilt je immers toch ook kunnen focussen op jouw core business? 

Wanneer jij ervoor kiest om je SEO uit te gaan besteden is het goed om een aantal SEO bureau’s te gaan vergelijken. Ga het gesprek aan met verschillende bedrijven en kies het bedrijf dat het beste bij je past. Let ook zeker op de verschillen in prijzen. Wanneer je ziet dat een bedrijf veel duurder of juist goedkoper is vraag dan waarom dit zo is. Vaak kunnen zij je hier uitleg over geven of je vertellen wat het verschil is in de twee offertes.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Wij helpen jou graag het beste van je bedrijf te maken. Wil jij je SEO uitbesteden door een bureau dat al sinds 2014 ervaring heeft met SEO? Neem dan contact met ons op.

Techniek

Het eerste waar wij in een 0-meting naar kijken is techniek. Dit doen wij omdat dit de basis, het fundament, is daar wij op verder bouwen. Is de website slecht gebouwd of zitten er veel fouten in? Dan geven wij u graag tips hoe dit opgelost kan worden. In sommige pakketten hebben wij ook tijd om dit op te lossen voor u. Om als eerste op een belangrijk zoekwoord te komen is het goed om te realiseren dat alleen de beste website daar kan komen. De beste website worden begint bij een goede website hebben.

Content

Wanneer de techniek goed is, en daarmee het fundament wordt begonnen met goede content. Deze content zorgt ervoor dat de lezers het interessant vinden. Als jouw doelgroep enthousiast wordt van jouw content, dan wordt Google dit ook! Sinds 2017 is content steeds belangrijker geworden. Wij zien dat kwalitatieve content steeds belangrijker wordt. Wanneer jij het beste antwoord geeft op de vraag, of het beste advies geeft dan kom jij veel sneller bovenaan. Natuurlijk moet dan wel je techniek en linkbuilding ook fantastisch zijn.

Linkbuilding

Op het moment dat beide voorgaande onderdelen goed zijn is het slim om naar linkbuilding te kijken. Wat wij hiermee doen is zorgen dat kwalitatieve websites naar jou gaan linken. Dit kan zijn naar een landingspagina, homepage of een interessante blog die je geplaatst hebt. Per klant wordt hier een plan op maat voor geschreven. Linkbuilding is de extra boost die je jouw website mee geeft om hoger in Google te komen. Dit is zo belangrijk dat dit vaak het meeste tijd in beslag neemt. Helaas is dit ook het onderdeel waar de meeste websites niets aan doen.

Kwaliteit vs kwantiteit

Google kijkt naar 250+ onderdelen om te bepalen wie er bovenaan komt. Zoals al eerder gezegd is het net een bordspel met al je concurrenten. De website met de meeste punten wint. Er is gelukkig wel een rode draad die hierdoor heen gaat. Namelijk kwaliteit boven kwantiteit. Wanneer jij moet kiezen tussen veel blogs of kwalitatieve blogs, dan wint kwalitatieve blogs altijd. Als eerste wint die vanwege de bezoekers. Jouw bezoekers knappen natuurlijk hard af van slechte kwaliteit. Daarnaast houdt de zoekmachine erg van kwaliteit. Er kan er immers maar 1 de beste zijn. Natuurlijk heeft kwantiteit ook ermee te maken. Wanneer jij bijvoorbeeld maar 1 keer per jaar een goede blog plaatst en jouw concurrenten doen dit vaker dan winnen zij! Zo zijn de zoekmachines dagelijks bezig met het uitzoeken wie de beste is. Deze belonen zij met een top positie.

SEO vs SEA

Veel mensen vragen ons wat het verschil is tussen SEO en SEA. SEO gaat over het vindbaar worden in de organische zoekresultaten. SEA in de advertenties. Bij SEO betaal je niet per klik en bij SEA wel. Dit zorgt er dus voor dat jouw advertentie budget bij SEO €0,- bedraagt en bij SEA al snel €1000,-. Over het algemeen zie je dat je van SEO langer profijt hebt dan van SEA. SEA werkt vooral op de korte termijn en kun je aan of uit zetten. 

Voordelen SEO:
– Geen klikprijs, je betaald maandelijks het pakket en verder niks
– Je hebt er langdurig profijt van

Voordelen SEA:
– Direct verschil merken
– Je kan het aan of uit zetten

Wanneer werkt SEO?

SEO meetbaar maken kan met een aantal KPI’s gebeuren. Denk hierbij aan stijging in het zoekverkeer, hogere ranking of omzet uit organisch zoekverkeer verhogen. Samen kijken wij in het begin welke KPI’s het beste bij jouw website of webshop passen. Hierna schrijven wij dit om en gaan wij hard aan de slag om dit voor je waar te maken. Maandelijks krijg je van ons een rapportage met daarin hoe wij het hebben gedaan, wat wij hebben gedaan en wat het effect hierdoor was. Goed om te onthouden is dat het met SEO niet mogelijk is om vandaag te beginnen en morgen 100% groei te hebben. De beste website worden kost tijd. Natuurlijk zie je binnen 3 maanden wel al verschil. Maar het grote verschil komt pas na 6 maanden. Dan heeft Google genoeg tijd gehad om jouw groei bij te houden.

SEO in het marketingplan.

Dat SEO een van de belangrijkste onderdelen in je marketing plan moet zijn is nu wel duidelijk. Niet alleen zorgt SEO voor merkbekendheid en merkvertrouwen, maar ook voor meer omzet. De laatste onderzoeken wijzen uit dat veel meer mensen op organische resultaten klikken dan op advertenties. Doe jij dit ook? 

SEO past mooi binnen het marketingplan doordat het in verschillende fases terug te vinden is. Zo kun jij in de ‘See’ fase op algemene termen gevonden worden en de ‘Do’ fase juist op hele specifieke zoekwoorden. Hierdoor zorgen wij ervoor dat jij top-of-mind wordt bij jouw doelgroep. Zeker voor webshops in dure branches is SEO erg belangrijk. Wanneer jij moet kiezen tussen een CPC van 10 euro of een CPC van 0 gaat iedereen wel voor de CPC van 0, toch?

Hoger in Google komen

.

.

small_c_popup.png

Meer informatie

Vul hieronder je gegevens in en wij contacten je zo snel mogelijk