E-mail marketing

Upsell en cross sell? E-mail marketing werkt hiervoor!

E-mail marketing

E-mail marketing is en blijft een van de populairste manieren van online marketing. Dat is natuurlijk niet zonder goede reden. Wilt u weten wat e-mail marketing voor u kan betekenen en hoe Start Marketing dit perfect kan verzorgen? Lees dan verder.

Welke pakketten hebben wij?

E-mail marketing
Small pakket

225,-
  • Ontwerp in huisstijl
  • 1 nieuwsbrief per maand
  • Maandelijkse rapportage
  • Maandelijks opzegbaar

E-mail marketing
Medium pakket

375,-
  • Ontwerp in huisstijl
  • 2 nieuwsbrieven per maand
  • Maandelijkse rapportage
  • Maandelijks opzegbaar
Populair

E-mail marketing
Large pakket

525,-
  • Ontwerp in huisstijl
  • 4 nieuwsbrieven per maand
  • Maandelijkse rapportage
  • Maandelijks opzegbaar

Small pakket

Kiest u voor het small pakket, dan versturen wij maandelijks voor u een nieuwsbrief. Wij zorgen daarbij niet alleen voor een kwalitatief hoogwaardige nieuwsbrief, maar verzorgen ook een professionele opmaak in uw huisstijl. Daarbij krijgt u rapportages van de prestaties van uw nieuwsbrieven.

Medium pakket 

Wilt u vaker uw (potentiële) klanten op de hoogte houden, dan kunt u kiezen voor het medium pakket. Hiermee verzorgen wij maandelijks twee e-mail nieuwsbrief campagnes voor u. Hiermee weet u zeker dat de interesse van de bedrijven en personen die u mailt niet alleen behouden blijft, maar ook versterkt wordt. Dit zal resulteren in meer leads.

Large pakket 

Voor wie echt maximaal gebruik wil maken van de mogelijkheden van e-mail marketing is er het large pakket. Met een wekelijkse nieuwsbrief zorgen wij voor de best mogelijke conversie. Hiermee maakt u van e-mail marketing een van uw voornaamste vormen van marketing. Een keuze die zeker resultaat gaat hebben. Daarnaast blijft u ook top-of-mind bij uw doelgroep.

Onze klanten

Wat is E-mail marketing?

E-mail marketing is een directe vorm van online marketing. Waarom direct? Uw boodschap komt direct onder de ogen van uw prospects. E-mail marketing betekent dat u uw doelgroep een directe mail stuurt met informatie die voor hen interessant en relevant is. Dit kan sporadisch gebeuren, maar het is natuurlijk effectiever wanneer hier een ritme in zit. Uw mails zijn altijd gericht op het laten uitvoeren van een bepaalde conversie door de ontvanger. Wat deze conversie is, bepaalt u zelf, maar uiteindelijk is het achterliggende doel vrijwel altijd om meer sales te genereren.

Waarom e-mail marketing?

Bij het bepalen van uw (online) marketing activiteiten kijkt u uiteraard naar een bepaalde mix van voorwaarden. Effectiviteit en betaalbaarheid zijn daarbij ongetwijfeld van groot belang. Juist op die combinatie scoort e-mail marketing uitstekend. Bij veel andere vormen van marketing hebt u niet de absolute zekerheid dat uw boodschap wordt gezien door uw echte prospects die uw belangrijkste doelgroep vormen. Bij e-mail marketing hebt u die zekerheid wel. Uw mail belandt immers direct in zijn/haar inbox. Daarbij zijn ook de kosten van e-mail marketing nog eens zeer aantrekkelijk

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Wij helpen jou graag het beste van je bedrijf te maken. Wil jij je e-mail marketing uitbesteden door een bureau dat al sinds 2014 ervaring heeft met online marketing? Neem dan contact met ons op.

E-mail frequenties

U kunt e-mail marketing met diverse frequenties toepassen. Van sporadisch tot dagelijks. Belangrijk is dat u kiest voor een frequentie waarmee u relevant blijft en die voor resultaten zorgt. Dit echter zonder vervelend te worden. Het laatste dat u wilt, is dat uw ontvangers negatief gaan reageren op uw mails.

Start Marketing biedt u e-mail marketing met drie verschillende frequenties. Deze opties hebben wij gebundeld in drie verschillende pakketten: small, medium en large. Welk pakket het beste bij u past, is afhankelijk van uw doelstelling, maar ook van hoe vaak u nieuws of interessante content te communiceren hebt. Wij bieden in elk geval altijd een passend pakket, ook wanneer het op uw budget aankomt.

E-mail marketing in een customer journey

Inzicht in de customer journey is zeer belangrijk om uw marketing activiteiten te kunnen optimaliseren. De customer journey is de weg die uw klant aflegt vanaf begin tot eind: vanaf oriëntatie tot het voltooien van de door u gewenste conversie (zoals de aankoop van een product of het afnemen van een dienst). E-mail marketing is een belangrijke schakel in deze ketting. Niet alleen voegt u hiermee een extra contactmoment toe; u krijgt ook inzicht in het gedrag van uw doelgroep. De invloed van e-mail marketing op het verloop van de customer journey is meetbaar en inzichtelijk. Dit maakt e-mail marketing extra interessant.

ActiveCampaign of Mailchimp?

Een belangrijke reden waarom e-mail marketing juist nu zo effectief is, is omdat u de beschikking krijgt over zeer veel data. Dit is mogelijk dankzij het gebruik van geavanceerde dashboards. Deze dashboards maken inzichtelijk aan wie uw mails zijn verstuurd en hoe de ontvangers vervolgens op uw mails hebben gereageerd. U kunt zien wie de mail heeft geopend, wie er heeft geklikt en of er vervolgacties zijn uitgevoerd.

Start Marketing biedt u de mogelijkheid om zowel met ActiveCampaign als met Mailchimp te werken. Beide dashboards zijn absolute marktleiders op het gebied van e-mail marketing. Zelf hebben wij een lichte voorkeur voor ActiveCampaign. Werkt u echter liever met MailChimp (bijvoorbeeld omdat u hier eerder mee hebt gewerkt en al over data beschikt), dan is dat uiteraard ook mogelijk. Wij beschikken over alle benodigde kennis en ervaring om het maximale uit beide dashboards te halen.

Banners in uw e-mails

De mails die verstuurd worden, hoeven niet alleen te bestaan uit tekst. U kunt kiezen voor een fraaie opmaak in uw huisstijl. Een voordeel daarvan is dat er dus ook logo’s afbeeldingen en banners in uw mails kunnen worden verwerkt. Banners zijn bijvoorbeeld een uitstekende manier om echt de aandacht te grijpen. Deze banners kunnen op verschillende plekken komen. Bijvoorbeeld bovenaan in de mail, maar ook op een andere belangrijke plek, bijvoorbeeld onder een activerend tekstgedeelte.

Ook het optimaliseren van dit soort belangrijke zaken maakt deel uit van het e-mail marketing beheer dat wij voor u uitvoeren. Middels periodieke rapporten krijgt u inzichten in de prestaties van uw e-mail campagnes. Op basis van deze data voeren wij optimalisaties door om zo uw campagnes nog effectiever te maken. Naast e-mail marketing doen wij bijvoorbeeld ook SEO

small_c_popup.png

Meer informatie

Vul hieronder je gegevens in en wij contacten je zo snel mogelijk